.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشيه نخستين روز سفر رييس جمهور به گيلان
دكتر " محمود احمدي‌نژاد " رييس جمهوري ايران بيست و پنجمين سفر استاني خود را روز سه‌شنبه اول اسفند به استان گيلان آغاز كرد. هواپيماي رييس جمهور ساعت ‪ ۱۰‬و ‪ ۵۵‬دقيقه در فرودگاه رشت به زمين نشست.

دكتر " محمود احمدي‌نژاد " رييس جمهوري ايران بيست و پنجمين سفر استاني خود را روز سه‌شنبه اول اسفند به استان گيلان آغاز كرد.

هواپيماي رييس جمهور ساعت ‪ ۱۰‬و ‪ ۵۵‬دقيقه در فرودگاه رشت به زمين نشست.

هنگام ورود رييس جمهور به فرودگاه رشت، وي مورد استقبال استاندار گيلان و جمعي از مقامات استان قرار گرفت.

نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت با توجه به آغاز چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و لزوم حضور وي در تهران، از تهران به همراه رييس جمهور وارد گيلان شد.

در آغاز ورود رييس جمهور به گيلان، فرزند شهيد " نقيبي ماسوله" با اهداء شاخه گل و ارايه دكلمه، از رييس جمهور استقبال كرد.

از ابتداي مسير فرودگاه رشت تا ورزشگاه شهيد عضدي محل سخنراني رييس جمهور، صدها هزار نفر از مردم رشت به استقبال رييس جمهور آمده بودند.

ميزان استقبال مردم رشت از رييس جمهور به ويژه در ميدان شهرداري رشت به حدي بود كه ترافيك ناشي از آن موجب تاخير دوساعته رييس جمهور به ورزشگاه شد.

در بين استقبال‌كنندگان از رييس جمهور همه اقشار مختلف مردم حضور داشتند پيرمردان و كودكان خردسال، دانش‌آموزان و دانشجويان، كارمندان و كارگران و غيره براي استقبال از رييس جمهور خود را به ورزشگاه شهيد عضدي رشت رسانده بودند.

پخش پوسترهايي كه شامل عكس امام راحل، رهبر انقلاب و رييس جمهور بود و همچنين پخش پرچم كاغذي جمهوري اسلامي بين مردم از ويژگيهاي مراسم استقبال از رييس جمهور در رشت بود.

كاسبهاي دوره‌گرد نيز در مسير رفتن مردم به ورزشگاه شهيد عضدي بساط خود را پهن كرده بودند تا محصولات خوراكي خود را به فروش برسانند.

جايگاه ورزشگاه عضدي كه محل سخنراني رييس جمهور بود تزيين شده بود و در قسمتهايي از اين جايگاه صنايع دستي و همچنين محصولات محلي اين استان قرار داشت.

در چند نقطه از ورزشگاه عضدي نيز عده‌اي براي جمع‌آوري نامه‌هاي مردم به رييس جمهور حضور داشتند و افرادي كه تقاضا و خواسته خود را از رييس جمهور در نامه عنوان كرده بودند خود را به آن نقطه مي‌رساندند و نامه‌هاي خود را داخل گوني مي‌انداختند.

زمين و همچنين سكوهاي ورزشگاه شهيد عضدي رشت به دو قسمت تقسيم شده بود كه يك قسمت در اختيار بانوان و قسمت ديگر در اختيار آقايان قرار داشت.

در محل ورزشگاه دهها هزار نفر از مردم شهرستان رشت مركز استان گيلان با حضور در محل ورزشگاه و سردادن شعارهايي با عناوين " رييس جمهور برس به فرياد ما "، " عدالت عدالت جمهوري اسلامي "، " انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست " ضمن استقبال از رييس جمهور خواستار رفع مشكلات خود و رسيدگي رييس جمهور به مطالبات مردم شدند.

در اجتماع دههاهزار نفري مردم رشت پرده‌هاي مختلفي از سوي كارگران كارخانجات الكتريك، زكال شمال، كنف‌كار، كاشي گيلان، برك و پوشش، شركت پنگوئن در دست مردم بلند بود و آنان خواستار رفع مشكلات خود و اقدام قاطع رييس جمهور در اين زمينه شدند.

در اين ميان برخي از شركت‌كنندگان در اجتماع استقبال از رييس جمهور با صداكردن نام رييس جمهور، خواستار توجه ويژه به مسايل خود مي‌شدند.

تلاش جوانان و حتي مردان و زنان سالخورده از نرده‌هاي حفاظ براي رساندن صداي خود به رييس جمهور، نمونه ديگري از حاشيه‌هاي اين سفر در رشت بود.

به دليل استقبال بي‌نظير مردم از رييس جمهور و توقف وي در رشت، به رغم اعلام سفر رييس جمهور به شهرستان رودبار كه قرار بود ساعت ‪ ۱۴‬امروز برگزار شود لغو و انجام نشد.

رييس جمهور همچنين با حضور در شهرستان شفت در اجتماع مردم اين شهر حضور يافت و در استقبال كم‌نظير مردم به سخنراني پرداخت.

وجود پلاكاردهايي در دست برخي از استقبال‌كنندگان دراعلام اينكه ماكاركنان شركتهاي تكسان و نخ‌تاز در بلاتكليفي و مشكل به سر مي‌بريم از رييس جمهور خواستار رسيدگي به مشكلات خود شدند.

اجتماع و استقبال مردم شهرستان شفت هم از رييس جمهور بسيار ديدني بود به طوريكه سخنراني رييس‌جمهور در شهرستان فومن هم كه از قبل بعد از شفت برنامه‌ريزي شده بود به دليل محدوديت زماني لغو شد.

رييس جمهور و هيات همراه وي را از شهرستان رشت به شفت و برگشت آن سه بالگرد همراهي مي‌كردند. /ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.